maandag 4 juli 2011

Dubbele gevoelens

Met dubbele gevoelens heb ik gisteren de leerlingen van mijn school uitgezwaaid die de komende drie weken in Tanzania zullen verblijven. Mijn verstand zegt dat ik een juiste beslissing heb genomen maar mijn gevoel zou zo in de bus gesprongen en meegegaan zijn.
Ze maken deze reis in het kader van de reizen van Global Exploration. Deze Valkenburgse stichting probeert jongeren in contact te brengen met ontwikkelingslanden. Vorig jaar heb ik deze reizen binnen onze school geïntroduceerd en maakten we een reis met het Stella Maris college naar Nepal. Een super ervaring voor ons allemaal, maar de hele voorbereiding, reis en nasleep zorgden voor zo'n bulk aan werk dat ik dit niet kon combineren met mijn werk, mijn stichting en mijn privéleven.
Maar vorig jaar werd een van mijn dromen werkelijkheid: mijn kinderen hier ontmoeten mijn kinderen daar.Een droom die ik al jaren koesterde. Zo zie je maar dat je kunt blijven dromen of zorgen dat je dromen werkelijkheid worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten